abc porady
    Facebook
    Polecane artykuły
    • Jak napisać czynny żal?
    • Jak napisać list motywacyjny?
    • Jak napisać podanie o pracę?
    • Jak napisać wypowiedzenie z pracy?
    • Jak napisać maila po angielsku?
    • Jak napisać ogłoszenie?
    • Jak napisać list?
    • Jak napisać opowiadanie?
    Facebook
    abc porady abc porady
    • Start
    • Zdrowie, Uroda
    • Edukacja
    • Rozrywka, Kultura
    • Turystyka, Sport
    • Dom, Ogród
    • Budownictwo
    abc porady
    jesteś w:strona główna»Turystyka i Sport»Dlaczego warto organizować szkolenia w Zakopanem?

    Dlaczego warto organizować szkolenia w Zakopanem?

    1
    autor Anka Popiel dodano 17 lipca 2015 Turystyka i Sport

    Wielu pracodawców organizując różnego rodzaju konferencje czy szkolenia na ich miejsce wybiera stolicę polskich gór, czyli Zakopane. Wydawać by się mogło, że miasto te zarezerwowane jest dla miłośników uprawiania sportów, kibiców skoków narciarskich i zakochanych. Okazuje się, że jest ono jednak też wspaniałym centrum biznesowym, które przyciąga swoją bogatą ofertą i atrakcjami przedsiębiorców i szkoleniowców z kraju, a nawet zagranicy.


    • Dlaczego Zakopane?
    • Gdzie zakwaterować większą ilość pracowników?
    • Co robić po szkoleniu?

    Dlaczego Zakopane?

    Zakopane jest centrum turystyki, kultury i biznesu rejonu tatrzańskiego. W swojej bogatej ofercie proponuje wiele nowoczesnych sal konferencyjnych, w związku z czym stanowi świetny punkt wyjazdów szkoleniowych i większych wyjazdów służbowych dla firm z całego kraju. Także baza noclegowa Zakopanego jest imponująca, dzięki czemu pracodawcy mogą wybrać hotel lub apartament dla swoich pracowników spośród naprawdę wielu konkurencyjnych obiektów w dobrych cenach.

    Na zakwaterowanie niewielkiej grupy pracowników dobrym pomysłem jest wynajęcie apartamentu w bliskiej okolicy centrum miasta. Pozwoli to pracownikom na szybkie dotarcie na szkolenie i urozmaici ich wolne popołudnia i wieczory. Wymagania te spełnia Apartament Rzymski Poranek, który dzięki swojej dwupoziomowej strukturze pomieści od 1 do 4 osób, zapewniając przy tym każdej z nich intymność. Dobrze wyposażone wnętrze, wygodne łóżka, funkcjonalna łazienka, balkon i parking na pewno zagwarantują wszystkim pracownikom komfortowy pobyt w Zakopanem.

    apartament dwupoziomowy

    Gdzie zakwaterować większą ilość pracowników?

    Jeśli w szkoleniu bierze udział większa ilość pracowników, to warto zapewnić im zakwaterowanie w nieco większym apartamencie. Doskonałym wyjściem byłby dwupoziomowy apartament Dębowy znajdujący się ścisłym centrum Zakopanego niedaleko wszystkim znanych Krupówek. Tak dogodna lokalizacja na pewno pozwoli pracownikom na szybkie dotarcie na szkolenie i dostęp do wszystkich usług. Tradycyjnie urządzone wnętrze apartamentu połączone z nowoczesnymi elementami i najnowszymi sprzętami AGD i RTV zagwarantuje wygodny pobyt i odpoczynek przed kolejnym dniem szkolenia.

    salon z oknem

    Przeprowadzając szkolenia dla 5-6 pracowników spokojnie zakwaterować można ich w apartamencie Giewont View. Tak jak i pozostałe jest to apartament dwupoziomowy, który zlokalizowany jest w centrum Zakopanego co sprzyja dojazdom na szkolenia i szybkim dostępie do atrakcji miasta. Nowoczesny apartament z drewnianymi elementami przywodzącymi na myśl styl góralski stanowić będzie wspaniałe lokum, w którym pracownicy oddadzą się wypoczynkowi po wyczerpującym dniu szkolenia. Niezwykle wygodne łóżka, balkon, łazienka, nowoczesne sprzęty i kominek na pewno przyczynią się do zadowolenia gości zamieszkujących apartament.

    Co robić po szkoleniu?

    Bliska odległość od centrum miasta sprzyja integracji pracowników po odbyciu szkolenia. Mogą oni wspólnie wybrać się do muzeum, teatru, na spacer po górskich szlakach i wjechać kolejką na Kasprowy Wierch czy Gubałówkę. Ci, którzy mają więcej sił mogą wybrać się na długi spacer nad Morskie Oko. Wieczorem z kolei będą mogli wybrać się na wspólną kolację do jednej z wielu znanych zakopiańskich restauracji, aby poznawać uroki lokalnej kuchni i zaznajamiać się z miejscowym folklorem.

    team building

    Zorganizowanie szkolenia dla swoich pracowników w Zakopanem jest na pewno dobrym pomysłem. Lokując pracowników w centrum miasta w jednym z dwupoziomowych apartamentów na pewno przyczynimy się do zakończenia szkolenia z pozytywnym rezultatem ale będzie, to doskonały moment na tzw. team building poprzez wspólne aktywności i wyjścia do restauracji.

    pokaż znajomym Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

    Jeden komentarz

    1. Sonia w dniu 15 września 2016 13:39

      Ja byłam raz na szkoleniu w Zakopanem, ale to był niewypał. Pokoje były obskurne, salka mała i okropnie się po niej dźwięk rozchodził. Chyba tylko wyjścia po kursie należały do przyjemności…. No ale też wiem, że wszytko zależy od ośrodka, nie ma co generalizować.

      odpowiedz

    dodaj komentarz anuluj komentowanie

    ostatnie komentarze
    • zibi - Kto może udzielać porad prawnych?
    • Arletka - Jak zostać radnym dzielnicy, miasta, gminy?
    • Dawid - Jaki czajnik elektryczny – co jest ważne kiedy kupujesz czajnik na prąd?
    • aleksandra - Co obejmuje profesjonalna pielęgnacja zieleni?
    • Filipo - Co obejmuje profesjonalna pielęgnacja zieleni?
    popularne artykuły
    Luksusowa kanapa z brązowym obiciem
    21 września 2016

    AlmiDecor, Westwing czy HOUSE&more – gdzie szukać duszy dla wnętrza domu?

    Jak się pozbyć kataru?
    28 sierpnia 2014

    5 sposobów na to, jak szybko pozbyć się kataru

    Widok z samochodu na zachodzące słońce
    12 maja 2016

    Czego słuchać w samochodzie?

    Domki do wynajęcia - na co zwrócić uwagę?
    24 sierpnia 2016

    Domki do wynajęcia w górach – na co zwracać uwagę?

    komar ucztuje
    31 sierpnia 2016

    Co skutecznie odstrasza komary?

    porady, informacje, artykuły z subiektywnymi wskazówkami i radami - Copyright © 2014 - abcporady.pl
    • Regulamin
    • Polityka cookies
    • Kontakt
    • Publikuj treść
    • O nas

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.