Wielu pracodawców organizując różnego rodzaju konferencje czy szkolenia na ich miejsce wybiera stolicę polskich gór, czyli Zakopane. Wydawać by się mogło, że miasto te zarezerwowane jest dla miłośników uprawiania sportów, kibiców skoków narciarskich i zakochanych. Okazuje się, że jest ono jednak też wspaniałym centrum biznesowym, które przyciąga swoją bogatą ofertą i atrakcjami przedsiębiorców i szkoleniowców z kraju, a nawet zagranicy.
Dlaczego Zakopane?
Zakopane jest centrum turystyki, kultury i biznesu rejonu tatrzańskiego. W swojej bogatej ofercie proponuje wiele nowoczesnych sal konferencyjnych, w związku z czym stanowi świetny punkt wyjazdów szkoleniowych i większych wyjazdów służbowych dla firm z całego kraju. Także baza noclegowa Zakopanego jest imponująca, dzięki czemu pracodawcy mogą wybrać hotel lub apartament dla swoich pracowników spośród naprawdę wielu konkurencyjnych obiektów w dobrych cenach.
Na zakwaterowanie niewielkiej grupy pracowników dobrym pomysłem jest wynajęcie apartamentu w bliskiej okolicy centrum miasta. Pozwoli to pracownikom na szybkie dotarcie na szkolenie i urozmaici ich wolne popołudnia i wieczory. Wymagania te spełnia Apartament Rzymski Poranek, który dzięki swojej dwupoziomowej strukturze pomieści od 1 do 4 osób, zapewniając przy tym każdej z nich intymność. Dobrze wyposażone wnętrze, wygodne łóżka, funkcjonalna łazienka, balkon i parking na pewno zagwarantują wszystkim pracownikom komfortowy pobyt w Zakopanem.
Gdzie zakwaterować większą ilość pracowników?
Jeśli w szkoleniu bierze udział większa ilość pracowników, to warto zapewnić im zakwaterowanie w nieco większym apartamencie. Doskonałym wyjściem byłby dwupoziomowy apartament Dębowy znajdujący się ścisłym centrum Zakopanego niedaleko wszystkim znanych Krupówek. Tak dogodna lokalizacja na pewno pozwoli pracownikom na szybkie dotarcie na szkolenie i dostęp do wszystkich usług. Tradycyjnie urządzone wnętrze apartamentu połączone z nowoczesnymi elementami i najnowszymi sprzętami AGD i RTV zagwarantuje wygodny pobyt i odpoczynek przed kolejnym dniem szkolenia.
Przeprowadzając szkolenia dla 5-6 pracowników spokojnie zakwaterować można ich w apartamencie Giewont View. Tak jak i pozostałe jest to apartament dwupoziomowy, który zlokalizowany jest w centrum Zakopanego co sprzyja dojazdom na szkolenia i szybkim dostępie do atrakcji miasta. Nowoczesny apartament z drewnianymi elementami przywodzącymi na myśl styl góralski stanowić będzie wspaniałe lokum, w którym pracownicy oddadzą się wypoczynkowi po wyczerpującym dniu szkolenia. Niezwykle wygodne łóżka, balkon, łazienka, nowoczesne sprzęty i kominek na pewno przyczynią się do zadowolenia gości zamieszkujących apartament.
Co robić po szkoleniu?
Bliska odległość od centrum miasta sprzyja integracji pracowników po odbyciu szkolenia. Mogą oni wspólnie wybrać się do muzeum, teatru, na spacer po górskich szlakach i wjechać kolejką na Kasprowy Wierch czy Gubałówkę. Ci, którzy mają więcej sił mogą wybrać się na długi spacer nad Morskie Oko. Wieczorem z kolei będą mogli wybrać się na wspólną kolację do jednej z wielu znanych zakopiańskich restauracji, aby poznawać uroki lokalnej kuchni i zaznajamiać się z miejscowym folklorem.
Zorganizowanie szkolenia dla swoich pracowników w Zakopanem jest na pewno dobrym pomysłem. Lokując pracowników w centrum miasta w jednym z dwupoziomowych apartamentów na pewno przyczynimy się do zakończenia szkolenia z pozytywnym rezultatem ale będzie, to doskonały moment na tzw. team building poprzez wspólne aktywności i wyjścia do restauracji.
Jeden komentarz
Ja byłam raz na szkoleniu w Zakopanem, ale to był niewypał. Pokoje były obskurne, salka mała i okropnie się po niej dźwięk rozchodził. Chyba tylko wyjścia po kursie należały do przyjemności…. No ale też wiem, że wszytko zależy od ośrodka, nie ma co generalizować.